Az első néhány óra a gyermek kognitív, szociális, kommunikációs felmérésével zajlik. Amennyiben szükségesnek látom, javaslatot teszek arra, hogy a felmérés során tapasztalt állapot javításában, milyen más szakember bevonását látom célravezetőnek, mivel fontosnak tartom, a gyermekkel foglalkozó szakemberek szoros együttműködését. Minden gyermek esetében rövid, illetve hosszú távú célokat jelölünk ki a felmért alapállapothoz képest, és folyamatos méréseket végzek az eremények valós teljesítése céljából.

Alkalmazott módszerek, megközelítési módok:

- Treatment and Education of Autistic and Related Communication Handicapped Children (TEACCH)

- Picture Exchange Communication System (PECS)/egyéb alternatív kommunikációs rendszerek

- Kognitív viselkedés terápiás megközelítés

- Applied Behavior Analysis (ABA), szupervízióval!

- Infra-Low Frequency Neurofeedback Training (ILF Neurofeedback)

Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani.

OK!